like for facebook

ניהול רשתות חברתיות

hashtag instagram

רשתות חברתיות תפסו מקום חשוב גם בחיי יום-יום שלנו וגם הפך למקור בלתי נפרד מהקידום העיסקי שלנו.  

איך רשתות חברתיות יכולות לעזור לעסק

שלכם להתקדם?

  • בהיכרות קרובה יותר עם המותג / שירות / מוצר

  • ביכולת שיתוף פעולה

  • בהוכחה חברתית 

  • ביצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים בצורה קלה ומהירה יותר

 

בישראל הרשת החברתית הכי פופולרית כרגע היא FACEBOOK. למעל שליש מהאוכלוסייה יש פרופיל אישי בפייסבוק. טווח הגילאים הממוצע הוא כ-30-40 (טווח בין 20 ל-60). רשת אינסטגראם (נרכשה ע"י פייסבוק) בארץ שייכת לאוכלוסייה צעירה יותר. רשת פייסבוק נוסדה לצורך בניית קשרים אישיים. עם הזמן, היא הופכת יותר ויותר לרשת קהילתית וגם במובן מסויים עיסקית (למרות שהיא לא ממש מתחרה ב-LINKEDIN) כי לכ-70% של עסקים בישראל יש עמוד עיסקי פעיל בפייסבוק. רב חברי הפייסבוק שייכים לקבוצות שונות ומגוונות בתחומים שונים, כמו לימודים, מקצוע, סביבת מגורים קרובה. (מקור)

 

האם אפשר לנהל עסק רק באמצעות דף עיסקי בפייסבוק ללא אתר אינטרנט?

התשובה היא כן ולא. 

למה כן?

* זה חינם ואין צורך לשלם עבור דומיין, איחסון, שירותי בניית אתר, קידום האתר.

 

* לעסק ממש קטן שאין לו מספיק תוכן עבור בניית אתר כנראה גם אפשר להסתדר עם עמוד עסקי בפייסבוק ו/או פרופיל ב-GOOGLE MY BUSINESS שיכול לתת פתרון מעולה לעסק מקומי ולהופיע לאנשים בחיפוש בגוגל גם אם אין אתר אינטרנט מחובר אליו. (דוגמאות של עסקים כאלה פחות עולים לי לראש כי אפילו מנעולנים כבר די מקפידים על בניית אתרים בכלל ובפלטפורמת וויקס בפרט. 

 

למה לא? - יש יותר סיבות למה לא:

* הפלטפורמה לא שייכת לכם. כל מהלך לא תקני מספיק אפילו ללא כל כוונה זדונית והפרופיל שלכם יחד עם עמוד העיסקי יכול להיחסם. 

* עם כל הכבוד לפייסבוק, אבל עדיין יש קהל שלא משתמש ברשת חברתית הזאת מסיבות שונות (לא אוהבים, לא מבינים, לא רוצים, כועסים וכו') ובכדי להגיע אליהם לא מספיק לנהל עמוד עיסקי בפייסבוק. חייבים לתת גם אופציה שהם ימצאו אותכם ברשת.

* אתר האינטרנט בימינו זה כבר לא איזו פריבילגיה של חברות גדולות או אנשי היי-טק. זה כבר נכס חובה לכל עסק קטן, בינוני או גדול. זה תעודת זהות, זה "נדל"ן" דיגיטלי עם ערך חשוב. וכמו שכולנו רוצים להיות בעלי נדל"ן פיזי קרקעי, כך כל עסק אמור לשאוף שיהיה לו נכס דיגיטלי הזה.

מה כולל ניהול עמוד עיסקי בפייסבוק:

*פתיחת עמוד עיסקי (אם טרם קיים) כולל עידכון הגדרות

*עזרה במילוי תכנים (כ 8 פוסטים לחודש בממוצע)

* במידת הצורך ודרישה - בניית קמפיינים ממומנים

כולל בניית קהלים.

* מעקב ודוחות סטטיסטיים

כך שהשורה התחתונה היא שלכל עסק צריך להיות מערך ברשת שכולל גם פרופילים עיסקיים ברשתות חברתיות ובמרכזה אתר האינטרנט מקודם.

אני יכולה לעזור לכם גם בניהול עמוד עסקי בפייסבוק/אינסטגרם גם אורגנית וגם בקמפיינים ממומנים.

 

לשאלות, בקשות, הצעות -> מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם.