קידום אורגני off-site

מה זה קידום אורגני off-site? עד כמה זה חשוב ומה זה כולל?

 קידום אורגני -> קידום אורגני off-site

כל הפעילות המתבצעת מחוץ לאתר לצורך קידומו האורגני בגוגל, נקראת OFF-SITE SEO.

 

בין הטכניקות off-site SEO השונות אפשר להדגיש כמה חשובות:

שיווק וקידום את העסק/מותג ברשתות חברתיות (FACEBOOK, INSTAGRAM, PINTEREST וכד')

למנועי חיפוש עדיין יש גישה לכל הפעולות שלכם מחוץ לאתר, עיניין ומעורבות של הגולשים בפרודוקט שלכם, לייקים ושיתופים של הפוסטים שלכם.

social talk

קישורים חיצוניים

אחד הכלים החשובים שהרבה מקדמים מקפידים עליהם זה השגת קישורים חיצוניים לאתר. גוגל דוגל על עמדתו שהם מחוייבים להגיש לגולשים את המידע הכי מתאים לו, הכי אמין, סמכותי, מהימן ועדכני. ואחד הדרכים להוכיח את זה שהאתר שלנו מתאים להגדרה הזו היא להראות לו קישורים לאתר, שהם סוג של המלצות עלינו. כמובן יש פה גם הרבה דיונים על כמות ואיכות. 

המצב האופטימלי ששואפים אליו הוא קישורים טבעיים באיכות גבוהה ממקורות איכותיים.

אמינות ואותנטיות של האתר (קראו 'מותג' שלכם), 

של המידע המפורסם שם. איך וכמה איזכורים ברשת באופן כללי יש לאתר שלכם. עד כמה עדכני ובאיזה תדירות אתם מעדכנים את התוכן .

קידום את העסק ברשת גוגל לעסק שלי (GOOGLE MY BUSINESS)

עם כל הכבוד לשיווק דיגיטלי וכל העולם הדיגיטל העכשווי, אף אחד לא ביטל את האחד הדרכים המסורתיות של "מפה לאוזן" או עסק אישי יותר וקרוב לבית. לרב הלקוחות הראשוניים באים מהסביבה הקרובה ולעט מתפשטת גם חברתית וגם גיאוגרפית . לקבלת איזכורים, ציונים והמלצות בכרטיס בעסק המקומי יש השפעה לא פחות חשובה על קידום האתר במנועי חיפוש. והרבה פעמים הרבה יותר קל להופיע בחיפוש לגולשים דווקא בחיפוש המקומי עם מפת הגעה, מספר טלפון ושעות עבודה ברורות.

 

לפני שניגשים לפעילות off-site, חשוב להכין את האתר עצמו גם מבחינת המבנה וגם מבחינת התוכן.

 

לקרוא על קידום אתר on-site

לעבור לבלוג